מגפיים מעל הברך במשרד?

בזמן שעשיתי את סיבוב המגפיים הגבוהים בברך, נדהמתי בדיוק מהדברים השתנו בזמן כה קצר-כשהתחלתי לראשונה את הבלוג הזה, המגפיים הגבוהים בברך היו עדיין שערורייתיים, כמו גם כמו מגפי הברך (או מגפי OTK) היו לגמרי, לחלוטין.
חתוך להיום, כמו גם בכל מקום-גרסאות שטוחות, גרסאות בעלות עקב גבוה, בהרבה ג’רזי אסטון וילה רשימות מוכרות משובחות, עם הערכות נלהבות של כולם, מ 20 ומשהו ועד 60 ומשהו. אני מבין שג’ין ב- Extrapetite דיבר על השימוש בשנות ה -50 של 50יה שלה לנסיעות, עם זאת האמנתי שזה יכול להיות מרתק שיש לו סקר: האם מעל מגפי הברך כל כך כל יכולת שאתה יכול ללבוש אותם כדי לעבוד?
(בתמונה: צילום מסך של סטיוארט ויצמן 5050 מזאפוס, שם הם 635 דולר; הם גם נמצאים בנורדסטרום.
פרסום זה מורכב מקישורי סניפים כמו גם Corporetette® עשוי לבצע עמלות לרכישות שנעשו עם קישורים בפוסט זה. לקבלת הרבה יותר פרטים ראו כאן. אמור לך תודה רבה על התמיכה שלך!
כמו תמיד, עליכם להבין את הפרטים של המשרד שלכם. עם זאת, מכיוון שסקר יכול להיות כיף, האמנתי שיהיה לנו את זה בשני טעמים: סקר אחד לאנשים העובדים במשרדים קונבנציונליים, כמו גם עם אחד עבור הנשים בשירות משרדים רגועים. רק לשם פשטות הדיון, בואו ג’רזי אייאקס נגדיר “משרד שמרני” כאחד בו, בכל סוג של יום מסופק, 30% או הרבה יותר מהעמיתים לעבודה נמצאים בחליפות.
גבירותיי, מהן המחשבות שלך על מגפי הברך במשרד- האם ג’רזי פ.צ. טוקיו היית לובש אותם לעבודה?