פוסט אורח: שאיבה בעבודה 101

שאיבה בעבודה: זה אחד החלקים הקשים ביותר של לחזור לעבודה לאחר חופשת ההיריון. בפוסטים בעבר כיסינו מה ללבוש כדי לשאוב בעבודה, בדיוק כיצד לנהל שאיבה במשרדים שונים, לשאוב במהלך נסיעות בעבודה ואיך לשמוט במקצועיות כשאתה חוזר לעבודה (כאשר הבגדים שלך לפני ההיריון עדיין לא ” לא ” לא ” ‘ t כושר). כיום מבקר K מספק לך כמה טיפים בסיסיים לשאיבה בעבודה כמו גם מציע כמה מוצרים מועילים. תגיד תודה לך, K!
החבר הכי טוב שלי סיפק לי עצות פנטסטיות לפני שחזרתי לעבודה: האימה גרועה יותר מהמציאות. חששתי להשאיר את הבחור שלי עם מישהו שבקושי הכרתי; הייתי חרדתי שלא אהיה נהדר במשימה שלי כמו שהייתי לפני שעזבתי לחופשה; חששתי שאשב ליד שולחני מתגעגע אליו כל היום. בעיקרון, הייתי חרדתי מכל ג’רזי מנצ’סטר יונייטד דבר.
אבל עכשיו, שבעה חודשים, ג’רזי סטאד רן זה לא היה כל כך נורא. לרוב, טיפלתי להתמקד לחלוטין בכל מה שאני עושה, בין אם עבודה או חיי בית. זה אומר שאני באמת יעיל בעבודה, כמו גם אז אל תבדוק באמת את ג’רזי נבחרת בלגיה בכדורגל הדוא”ל שלי כשאני מקבל את הבית עד אחרי שבני הולך לישון. (למרבה המזל, פגענו בכל קופת התינוקות כמו גם ישנו ישן פנטסטי.) החלק הקשה ביותר, עם זאת, היה לשאוב בעבודה. אחרי שקראתי תגובות כאן כמו גם דיברתי עם אחי כמו גם כמה חברים, נכנסתי לשגרה שלי. (בתמונה: עומס יתר של משאבת השד, שהועלה במקור לפליקר על ידי מדיצ’ן.
קרא את שאר הפרסום ב- CorporeteMoms … (אבל אל תהסס להגיב, בנושא, בשני הדף) …

מאתרים שאנחנו אוהבים

כל מה שהשתמשתי בשבוע שעבר, 8.24.22

לא פרשנו כמו גם לא נשואים: הם טום בריידי כמו גם ג’יזלה Bunchenpopdust

יומן תלבושת, 8.10.22

מופעל על ידי PubExchange