מדריך מתנה: עבור ה- BFF

עדכון 2017: אנו עדיין חושבים שמדובר בכמה רעיונות מתנה מהנים לחבר הכי טוב שלך, אך יתכן שתרצה לבדוק את רעיונות המתנה האחרונים שלנו לאנשי מקצוע. החבר הכי טוב: עוד אדם קשה למתנה. זה ישתנה מאוד בהתבסס על כמה מתנה “גדולה” שאתה בדרך כלל מחליפים – אבל הנה כמה דברים שהייתי שוקל. גבירותיי, מה אתה מקבל למתנה של החבר הכי טוב שלך השנה? סיקרנו בעבר מתנות לאמהות, MILS ומנטורים דמויי אמא (עם לוח הפינטרסט “חי” כאן), כמו גם מתנות לבחורים כמו בעלים, אבות, אחים וחברים (עם לוח הפינטרסט החי כאן) ו פרטים מלאים על ההצעות, מתחת לקפיצה … שימו לב כי כמו במדריכים אחרים אנו נמשיך לעדכן את לוח הפינטרסט לקבלת רעיונות המתנה הטובים ביותר של PAL אם אנו מוצאים משהו אחר בנקודה או שהקוראים מציעים משהו מדהים. הנה העניין: אני מרגיש שאחרי גיל מסוים אתה רוצה הכל. אז אני אומר, קבל את ה- BFF שלך לכרטיס מתנה לנורדסטרום או לספטורה, ואז שניכם יכולים ללכת לעשות מזה יום – לקטוף צבעים, לנסות מוצרים שונים וכו ‘(גם טוב לכרטיסי מתנה: iTunes. אתה מכיר את קים קרדשיאן שלה : אווטר הוליוודי צריך לחלוטין תסרוקת חדשה.)

אם היא כמוך, ה- BFF שלך כנראה עסוק מטורף. התחל אותה בשירות עוזר אישי וירטואלי כמו ידיים מפוארות או שאל את יום ראשון. (קוראים, האם ניסית מישהו מאלה? איזה שירות הוא המועדף עליך?)
קבלת דברים הקשורים לאימון עבור חברים או יקיריהם זה תמיד קשה, מכיוון שאתה לא רוצה להעליב אותם שלא במתכוון כשאתה מתכוון להביא להם שמחה. ובכל זאת: אני אוהב להקות מיוזעות כ- Stay-Put-Put-Heading נהדר לחדר הכושר (זה אולי נראה חמוד תוך כדי סידורים בדרך הביתה). למתנות גדולות יותר, כמובן שאתה יכול להשיג את הטכנולוגיה הלבישה שלה כמו Fitbit, כמה תכשיטים של Fitbit, מנוי ClassPass, או, היי, פשוט הזמינו שיעור לשניכם עבור אותו ספינינג מתחת למים או כיתת Barre שהיא מתה לנסות את זה … באמת … לא.

מציאת ספר טוב לקריאה היא אף פעם לא הבעיה שלי – רק ג’רזי פ.ס.וו. איינדהובן למצוא את הזמן לקרוא אותו. ובכל זאת, אם ה- BFF שלך הוא מהסוג שצריך הצעות, הספר הזה של איימי פוהלר קיבל ביקורות נהדרות. (כל מועדפים על סוכריות מוח, גבירותיי? אהבתי את אחד הספרים האחרונים של סופי קינסלה, יש לי את המספר שלך …)
אולי חברך אוהב קפה … אולי יש לה משהו חזק יותר בכוס שלה. כך או כך, הכוסף ללא BPA הזה (שהוא גם מיקרוגל, מקפיא ומדיח כלים בטוח) נראה נהדר. (אני גם מעריץ משמעותי של דברים של אן טייטור, בין אם עבור BFFs ובין אם אתה יודע בעצמך.)
אני דוחה את המדריך של Kanye East של אורח פוסטר כיצד לקנות תכשיטים לנשים, אבל אני אגיד: העגילים האלה נראים נהדרים עבור (רק מנחש כאן) ג’רזי יובנטוס לקבל סוג של דמיון זהב לא מעוטר.

גבירותיי, מה אתה מקבל עבור חברך הטוב ביותר השנה? מה קיבלת בעבר זו הייתה מתנה ג’רזי בוקה ג’וניורס מדהימה באמת? אנו משתתפים בתוכנית Amazon Services LLC Associates, תוכנית פרסום שותפים שנועדה לספק לנו אמצעים להרוויח עמלות על ידי קישור ל- Amazon.com ואתרים קשורים.